En låg dag...

Har krupit ner under täcket nu, klockan nio! Inte min dag i dag, och vill nu sova en lång tid framöver, alltså mer än en natt! 
(null)
Tog i alla fall en promenad i eftermiddag.....
(null)
Var på jobbet i samband med promenaden, för jag hade valet att gå dit i dag eller att vara där vid halv sju i morgon bitti, valet var enkelt.... 😝
(null)
Lite ovisst väder, skulle det bli regn under promenaden? 
(null)
Shoppade det viktigaste på vägen hem och lyssnade på podden Wahlgren & Wistam.... skrattade högt för mig själv, gällande Runke Per! 
(null)
Fjärde promenaden på rad, och i dag hade jag kunnat gå till världens ände! När jag har såna här dagar vill jag bara försvinna ett tag för omvärlden och bara vara i min egna lilla bubbla, men det går ju inte.... 

I morgon jobb igen och det blir en lång dag! I dag har jag faktiskt vägt mig, vilket jag inte har gjort sedan april/maj. Blev faktiskt förvånad, trodde att det skulle vara värre men vad hjälper det när kroppen inte får rum i kläderna? 

Nu lite läsning ur min bok, mycket kvar, så jag får nog lämna tillbaka den i morgon ej färdigläst... 

Natti natti, nya tag i morgon!
1 Anita skriven

Ååååå imorgon måndag efter sju(7) månaders sjukskrivn ing och jag är lite pirrig OCH längtar!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: