Första måltiden i systers nya hus!

Annandag påsk blev man inbjuden till syster som har flyttat till nytt boende nu under våren, så nu finns hon lite närmare än innan! 
(null)
Först fick vi som var först, jag och min yngste son, lite lätt lunch... 
När mor och Per kom så blev det fika....
(null)
Favoritställning! 
Alla gick runt och frös, men inte jag! Ovanligt? Näää.. 😁
(null)
Givetvis hade jag en bok med mig, när jag åker i väg en längre stund! Hade ju en deadline på boken...  (null)
Vill ha! På min balkong! 😂😂
(null)
Avslutade med grillat/stekt, och kaffe på maten!  
(null)
En av alla djur hos syster... 

Det var en trevlig annandag påsk med en del av familjen i solskenet med mycket mat hela tiden... 
Känns bra att ha syster lite närmare nu, bara över bron. Till sommaren kan jag ta båten över med cykeln.. 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: