Lyxätande!

Det var fars födelsedag den här lördagen så jag och min yngste son (som vanligt) körde dit en sväng, för att se hur den gamla mannen mådde. Fyllde 81, och efter han fick pacemakern i vintras så blev han väldigt pigg! En underbar uppfinning! 
(null)
Blev bjudna på hemmagjord smörgåstårta som min kusin hade gjort. Mycket god! 
(null)
Jag hade min äldste son hemma över helgen, och han hade vaknat till när jag kom hem. Brukar bjuda honom på hemlagad mammamat men kände för att bjuda honom ut på restaurang! 
Min favoritrestaurang är E.A.T, för de har så mycket gott och lite udda saker. Men för mig blev det bara sushi i två omgångar. Såå gott ju! 
(null)
Lite gott till kaffet sen... älskar de där små fikonbollarna men det fanns bara en kvar i skålen. Annars blir det många fler... 

Trevlig dag, och kvällen bestod av seriemaraton för mig och J.  Han lämnade sin lilla mamma på söndagen efter hemlagad middag för att fara till Lund och pluggandet... 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: