Tidig lördag, ovanligt för mig!

Tänk, det var inte så länge sedan jag sov bort förmiddagarna på helgerna då jag satt uppe om nätterna och nu kommer jag ofta i säng innan midnatt..
(null)
Morgonsolen klockan 7.20! 
(null)
Eftermiddagen tillbringade jag i solen med en bra bok, solen och en whiskey! Underbart! 
(null)
Perfekt bokval med en whiskey bredvid, eller inte? 
Det är en väldigt bra och intressant bok, så jag har trots att jag har läst boken, köpt den och jag kommer att skriva en recension senare! 
(null)
Helg! Givetvis nya tulpaner! 
(null)
Sista biten av helgens smörgåstårta! 
(null)
 Så nöjd med mitt inköp i julas! Hoppas att syster och mor är lika nöjda, då de fick varsin ljusstake i julklapp, men misstänker att de ligger fortfarande oanvända! 
(null)
Är sååååå nöjd med min nya tv-bänk, äntligen!! Känns så skönt när man får det som man vill...  (null)
Så här hade jag det innan! Klar förbättring!! 😁😁
Nu åker sonens gamla tv-bänk ut! 
(null)
Hade ju köpt tulpaner innan på dagen men fick en bukett på kvällen av en god vän! 
(null)
I hallen hade jag de gamla tulpanerna, så tre vaser med tulpaner! 
Härligt!! 🌷💐🌷💐
(null)
Så här fina blev tulpanerna som jag fick i går kväll! 
(null)
Finns det något finare än när solen lyser in på blomster?? 💐💐
(null)
Tog en promenad på söndagen, och visst är det en underbar tid nu! 

Älskar mina två lediga dagar! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: