Mitt hem börjar bli...

Något jag saknar från alla mina hus som jag har haft, är blomurnor! För ett tag sedan, så tröttnade jag på att min hyresvärd inte tog tag i detta, så jag skaffade lite fina blomster till urnorna som stod näst intill tomma utanför huset....
(null)
De blommar så fint, och jag vet att de uppskattas! 
(null)
Efter att ha jobbat extra två helger i början av sommaren, så har jag nu köpt mig ett vitrinskåp! 
Som ska sättas ihop! 
(null)
Jag är sån, att jag kontrollräknar alla skruvar med mera, så jag hinner till Ikea innan de stänger! 😁
(null)
Hade aldrig klarat själv, så bästa kompisen kom in... 
(null)
Snart färdiga... jag blev osäker på varför jag inte köpte det större vitrinskåpet... men för sent! 
(null)
På plats! Samma serie som tv-bänken!
(null)
Lite tomt över tv:n, jag vet, men har tavlorna i huvudet som ska placeras där..
(null)
Vi mumsade på pizza sen vid områdets "shoppingcenter". Skulle väl egentligen ha tagit oss upp på stan för att kolla folk och Ironman, men både min kompis och jag är lite stugsittare. 😂😂😂
(null)
Lite roligt när jag skulle "möblera" i skåpet. De saker som jag hade tänkt passade inte! Men alla mina "alkoholglas" hamnade där och lite annat...
(null)
Visst, kunde ha varit den större storleken men jag hade ändå inte så att jag hade kunnat fylla det större skåpet! Nu är det bara lite belysning som saknas, men det får bli en annan gång!
 
Har en oanvänd ljusslinga liggandes i källaren från, ja tror det eller ej, från Ikea! För många många år sedan var jag anti mot Ikea, men nu har jag nästan allt från Ikea! 😁😂

Hade en mycket trevlig lördag med bästa vännen, när vi skruvade och tänkte och pratade skit (hann vi det??)

Nu börjar mitt hem bli färdigt, men lite är det kvar.... köksbord och stolar, tavlor över tv:n, litet bord på toaletten! Inte förglömma att mina tavlor i sovrummet ska upp!  

Känns så jäkla bra, att för en gångs skull få mitt boende som jag själv vill ha det! Även om jag "slösar" pengar så gör jag det noga begrundat, innan jag köper! 

Jag ska ju för guds skull bo här i resten av mitt liv!!

(null)
Den här vill jag ha också! Vet precis var den ska stå... 😁

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: