Ledighet är aldrig fel...

Igår unnade jag mig en ledig dag, vilket jag har gjort nu varannan vecka! Oftast inga måsten, utan bara ta det lugnt! Men vill gärna sova lite längre än sju! Samtidigt är det skönt att kunna dra sig utan att behöva gå upp direkt! 
(null)
Min favoritmorgon är kaffe, Nyhetsmorgon och Barometern! Soluppgången är ett plus, särskilt nu den här mörka gråa tiden! 
(null)
Hade turen att bli bjuden på lunch på Stadshotellet! 
(null)
Blomkålssoppa till förrätt! Mycket god!
(null)
Lite hopplock av dagens rätter! Laxpudding och revben med rödvinssås och potatis!
(null)
Åkte en sväng till min goa, bästa kompis Carina och fick träffa den här godingen! 
(null)
Endast 11 månader! 
(null)
Inte förglömma goa Molly, men hon ser lite moloken ut här. 😏
(null)
Min kompis har flyttat till mina gamla hemtrakter där jag bodde nyseparerad för 23 år sedan! Just den här lägenheten hade jag, men uterummet fanns inte då! Trivdes väldigt bra i det här området! 
(null)
Trevliga minnen härifrån! 
(null)
Detta är ett minne som jag inte kommer glömma i första taget! 😂😂 Min kompis sovrum! 
Obs! Den fanns där när hon flyttade in 🙈🙈
(null)
Slängde ihop god enkel måltid när jag kom hem på kvällen, och den var supergod, därför jag missade ta en bild med fint upplägg! 😜
(null)
Väldigt god färdig sås! 
Halstrad lax, kokt potatis och denna sås! 
MUMS! 

Hade en bra och skön dag, och trots att jag och Carina försökte in i det sista så lyckades vi inte att skapa en lista!! 
😂😂😂
En lista på de bra män som jag har haft ihop det med! Fanns inga! 😳😳



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: