Snart alla pusselbitar på plats..

Har nu bott i min lägenhet i 1,5 år och snart så har jag allt som jag vill ha det. Det har kostat men det är värt det! 
Har alltid tidigare tagit vad som har blivit över, köpt secondhand men nu när jag flyttade in i min större lägenhet som jag älskar, så ville jag ha det som jag exakt önskade! 
(null)
Har letat efter en matta till köket som ska täcka både bord och alla stolar, och nu trodde jag att jag hade hittat den! 
(null)
Men tror nog att den var lite för stor! 
Hmm, har aldrig påstått att jag är bra på matte! 🙈
(null)
Här har jag velat ha en mycket större men lagt ner tanken! 
(null)
Så efter mycket kånkande, så insåg jag att jag fick byta plats på mina mattor! 
(null)
Tänk att ett felmätande kan bli så bra! 
(null)
Men här måste det bli en större matta så småningom! 
(null)
Det blev perfekt i mitt vardagsrum! 😁
(null)
Avslutade med en ny tradition! Lördagsfika klockan tolv! 😁
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: