Min söndag....

Lite kort inlägg om diverse som kom i min väg under söndagen..  
(null)     
Precis! Jag är inte singel egentligen, eftersom jag läser mycket och har massor av böcker som samlar damm! Men tyvärr kan en bok inte följa med på bio eller gå ut och äta något gott... (detta är ett bokmärke till den aktuella boken som jag läser för tillfället) 😳
(null)     
Blev faktiskt trött på eftermiddagen, så jag tog en liten powernap innan träningen på drygt en timme, men somnade aldrig riktigt, tyvärr, har svårt för det. Min soffa är lite annorlunda men den är jäkligt skön att ligga i.. 😴 Brukar inte sova på dagen men kände mig faktiskt riktigt trött, och det var skönt med en vilostund.. 
(null)     
Ett corepass var bokat ikväll, men visst hade det varit skönt att ha legat kvar i soffan och kollat på TVD! Känner mig ju nöjd efteråt! Två pass på en vecka, samt två längre promenader... 👍🏻
(null)     
Fy fanken för plankan!! Alla varianter!! Kommer kännas i min kropp i morgon, och nästa dag och kanske nästa... men nöjd givetvis! 
(null)     
Brukar koka tio ägg åt gången men eftersom det är bebisägg jag har fått, så blir det många fler... får ju äta tre ägg nu istället! 
(null)     
Så otroligt litet ägg! Kanske räcker med fem minuter? 
(null)     
Äter rätt mycket gröt nu för tiden, och ikväll blev det mannagrynsgröt, då kiwin var lite dålig och kiwi funkar inte ihop med havregrynsgröt! Brukar ha apelsinmarmelad annars... 
(null)     
Älskar nya fräscha blommor men tyvärr så blommar de ut alldeles för fort i värmen... 

Kollade Farmen, och jag hoppas verkligen att Kim blir förstekämpe nästa vecka, och åker ut! Han är mycket speciell! Sedan blev det kanal 5, lite komedi men tycker nog att Helt perfekt är ju för det mesta otroligt pinsamt! Sommaren med släkten är mycket bättre men tycker nog att programmet har tappat sin charm...

Nu under täcket, måndag i morgon! 

😴😴😴😴😴

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: