Till sist så...

Som sagt, det har varit en djup och lång svacka men i måndags var jag på ett bokat pass, ett gym cirkel pass. Först kände jag mig främmande men det gick över snabbt, och det var ett skönt pass, förvisso med lägre vikter men det är bara att kämpa på...
(null)
Måndag! En vanlig rutin är att hämta min matkasse på Maxi. Jag tänker ofta, att jag ska avstå den mer än vad jag gör... men... 
(null)
Det är så otroligt smidigt! Man får i stort sett allt med i kassen! Av tre måltider så får jag upp till nio portioner  för 410:-! Verkligen värt det! 
(null)
Enkla, goda recept! 
(null)
Trots goda enkla recept så orkar man inte fixa nya recept, klockan mycket och superhungrig! 

Veckan började bra.... 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: