Varierande dagar...

Den här veckan har man inte kunnat fastslå vilken årstid det är..
(null)
Ett par nätter med fullmåne, det vill säga klara kalla nätter... 
(null)
I torsdags var vinterrusk! Hallå! Vill ha vår nu! 
(null)
Tog mig faktiskt en promenad i rusket, vilket jag både ångrade och inte. Det kändes bra att komma in i värmen sen, och att fått ihop lite mer steg under dagen. Vissa dagar så har jag suttit alldeles för mycket på jobbet, och då är det skönt med, även en kort promenad än ingen alls! 
(null)
Fredagskäket! 
Ihop med lite vin, som jag kunde ha varit utan egentligen, men har haft vinfattiga helger nu några veckor, och tänkte unna mig nu när det blev helg, men som sagt, kunde druckit något annat... Konstigt! Har jag blivit utbytt?? 
(null)
Lördagmorgon! Vår i luften! 
(null)
Slängde ihop en gryta med ingefärsshot innan jag gick ut, som fick stå och dra i nära tre timmar, så den blir nog effektiv! 
(null)
Kom som vanligt ut för sent i solen men ut kom jag i alla fall... 
(null)
Dagens alla steg under en promenad! Mycket skönt promenadväder! 
(null)
Fixade tre matlådor + lördagskäket, sedan blev det soffhäng med, ja jag vet, onyttiga men ack så goda ostbågar! Ingen alkohol! Mello, nya blommor och lite ljus tända här och där i mitt bo! Lite ensamt ja, men är van... 
(null)
Söndagmorgon! 
Kan absolut inte klaga på vädret den här helgen! Blir nog en måltid på balkongen snart... 
Lite städning måste ske, och har ett bokat träningspass ikväll... 
Ska nog lyckas med att fördriva den här dagen också... 😁

Hoppas ni andra har också en lugn och bra helg... nu ska dammvippan fram.. 

🌞🌞🌞🌞🌞


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: