En sen födelsedagspresent!

När jag har haft alla mina (tre!!!) hus (och här sitter jag i en lägenhet),så har jag haft massor av blomurnor, men oftast inte några grönsaker. Nu i våras, maj, så fick jag tre plantor i present, och nu till sist så har jag fått gåvan i min hand! 
Så många fina små tomater! 
Den här plantan trodde jag skulle dö, men fick liv i den igen, och nu massor av blommor och några små tomater på gång! Svårt att se... 
Så två fina tomatplantor som äntligen ger skörd! Detta har gett mig mersmak inför nästa vår/sommar! Ska försöka få ordning på min lilla balkong med lite växter. Fick även en smultronplanta men tyvärr dog den! 
Fick en chiliplanta av en läkare, och den växer så fint! Får nog prenumera på hans plantor framöver.
Sån här blomurna har vi haft utanför vårt hus senaste åren, men jag tröttnade på detta så jag tog saken i egna händer. 
Älskar dessa blommor, Stjärnöga, och de brukar dra till sig fjärilar och även stora gräshoppare, gröna vårtbitare! 
Tur att jag har en hyresvärd som låter mig göra som jag vill.. 😉😉
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: