Känns ju så bra...

Varför tränar jag inte mer när det är så skönt efteråt?? Den frågan ställer jag mig ofta, men får inget bra svar! Konstigt! Man brukar ju säga, att man får så bra svar när man pratar med sig själv, men inte i det här fallet! 
(null)
För att orka träna, så måste man äta! Alltså, jag kan äta hela tiden men sällan jag är hungrig! Där är ett av mina största problem, att allt är gott!
(null)
Klockan åtta i tisdags kväll checkade jag in på Malkars, och det var så lugnt och skönt! 
(null)
Var uppvärmd tack vare cykling i motvind, så det var bara att sätta igång. Första varvet är otroligt tungt och varje gång tror jag att jag bara ska orka ett varv! 
Kände mig nöjd när jag cyklade hemåt, i medvind 😁
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: