Sent omsider så...

Har inte tränat sedan i lördagskväll så det var verkligen dags idag! Förvisso varit ledig tre dagar men upptagen två av dessa dagar, så trots den jobbiga hettan idag så stack jag till gymmet! 
Blev endast ett varv med Milon, för jag kände mig lite stressad, men bättre än inget alls!
Tänkte att jag går lite på löpbandet, men vill ju så gärna jogga, så jag försökte mig på det! Tur att jag nästan var själv i lokalen, för har ni sett och hört en elefant springa, ja då har ni bilden framför er! 🙈 Men en kilometer blev det i alla fall och mycket stela knän!! 😢 
Ska försöka kämpa på för det är ju så skönt att springa! 
Har som sagt tappat lusten att göra matlådor, är riktigt anti mot det nu, så jag tänkte prova dessa som säljs på Malkars. Nötfärsburgaren åt jag efter träningen och den var helt klart mycket bättre än de föregående matlådorna som jag beställde från ett annat ställe tidigare i somras! Kan nog tänka mig att köpa någon gång då och då, 69:- för den mindre portionsstorleken. 
Skulle först vara ledig tisdag - onsdag men tog ledigt idag också, men ville jobba i morgon fredag, så det är bara att gilla läget, om jag nu kan somna i den här värmen! 😰 Är ingen värmemänniska, jo lagom sommarvärme, som jag hade på min två veckorssemester, perfekt för en klimakteriekärring! 🤯
Vill ge er ett serietips innan jag svettas bort! The Cry, en miniserie på fyra avsnitt på CMore! En psykologisk thriller, fyra timmars tittande, perfekt! Mycket bra och sevärd! 
 
Nu ska jag öppna ett fönster till, natti! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: