Trassel ikväll!

En skön lördag, kaffe, Nyhetsmorgon och Barometern! Vaknade vid åttatiden! Älskar mina lördagsmornar, även om jag bara jobbat två dagar den här veckan, så är alltid lördagmornarma det viktigaste för mig! 
Framåt eftermiddagen så cyklade jag bort till gymmet och körde två varv Milon, gud så jobbigt den nya nivån är!!! 💪🏻💪🏻
Men otroligt skönt efteråt!! 
Jag och goa vännen Carina gick till Krusenstiernska för att se årets fars, Trassel! 
Alltså, denna gummiman som får hänga i en garderob mesta tiden av kvällen! 
Tyvärr lite suddig bild.. 
Alltså han är otrolig.. Ola Forssmed! 
 En bra kväll...Men....
...det blev lite regn under kvällen och alla sprang runt och skaffade regnskydd, men jag och Carina satt helt oskyddade och blev lite blöta, men det var inte någon mängd att skydda sig mot, men däremot är jag myggbiten överallt!
Vi har ju inga myggor i Kalmar! 
När jag kramat om vännen så blev det lite Cava på balkongen, och ja, sedan hamnade jag givetvis framför tv:n... Det finns en ny säsong av The100! 🤷🏼‍♀️
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: