Ny vecka!

Dags för en full vecka, men det har varit rätt skönt med fyra dagars veckor nu några veckor. Tänk vad härligt att jobba 80 % med heltidslön, härlig känsla! Hade gillat men hur skulle jag hunnit med allt då???
(null)
Veckans planering med tänkt träning! 
(null)
Ätit rätt nyttigt de sista kvällarna. Måste ha keso hemma oftare. Det går ju att lägga till vad som helst till keso! 
(null)
Inte glad över måndagen men kom hem lite sent, trött och hade de tre sista avsnitten kvar av Hemma igen! Så det blev tv-kväll! Alla säsongerna kollade av en underbar serie! Värt en träningsfri kväll! 
(null)
Nya tag får det bli dagen efter! Tisdagen var en dyster kväll! Regnet hängde i molnkanterna, så powerwalk lockade inte alls! Men någonting måste jag ju göra....
(null)
Tog mig till träningen, förvisso med bil, men hämtade ett paket också.. 
Något som jag funderade över, varför har jag med mig inomhusskor när inga andra har det???  
(null)
Har kollat på Biggest loser, och jag är impad! Visst, de har otroligt mycket hjälp de första veckorna! Och att fortsätta ett halvår till med bara sin egna karaktär! 🤩
De har inte gått ner lite... skrev ner det för att jag kan kolla på det i efterhand! Kanske lite pepp??? 
(null)
Det är rätt kul att se, när jag sitter i receptionen på mottagningen, så har jag oftast gått över 5 000 steg när jag kommer hem. Annars så har jag gått runt 3 000 steg när jag kommer hem! 
(null)
Ikväll så kom jag åter hem alldeles för sent! Inte jättetrött fast jag gått upp tidigare än vanligt! Ikväll inga funderingar eller tvivel! Omklädd snabbt till lättare och skönare kläder och i väg! 
Så tre kilometer rätt snabb promenad blev det! I full blåst! Men ändå skönt väder! 
(null)
Första jordgubbarna! Enorma! 39:- i närbutiken! Och dessutom goda! 
(null)
Ikväll ännu en god nyttig tallrik! Keso, oliver, kokt vit sparris, gurka, färska jordgubbar! Lite svartpeppar på keson! Lite smör på den nykokta sparrisen! 
Mycket gott! 
(null)
Den här veckan blev inte som planeringen men den blev ändå bra! Av fyra kvällar, någon aktivitet två kvällar av fyra! 

Man ska vara glad över det minsta! 
😁😁


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: