En liten tur....

Eftersom bästa vännen alltid jobbar när jag är ledig och det är lättare för mig att ta ledigt, så blev det en tur i tisdags kväll! 
(null)
Nu dricker inte min vän särskilt mycket, eller rättare sagt knappt inget så det var kanske fel tripp för hennes del, 😳 men nu hade vi ett helt dygn att umgås och bara prata och ha tjejmys! 
(null)
Jag tyckte att vi hade en bra vägledning till vår hytt med pojken vid dörren, 😂 men han fanns visst lite här och där...
(null)
Första måltiden! 
Hmmm, den var väl så där. Stora bitar av allt, konstig salladsbuffé men ätbart! 
(null)
Provade en Kaffe Karlsson! Tänkte först Irish Coffee, och skulle hållit fast vid det valet.... Denna bestod av Baileys, Cointreau, kaffe och grädde men nääää... 
Tacka vet jag en god Irish, med whiskey, kaffe, farinsocker och grädde! 
(null)
Natten var lugn, för mig i alla fall. Jag somnade bums när jag väl slutade prata men C hade haft en orolig natt.
Man vaknar ju så "underbart härligt" på dessa båtar med I am sailing med Rod Stewart klockan halv sex tror jag!! Men vi låg och drog oss några timmar innan det blev gofrukost med Polens hamn som utsikt, vilket passade C väldigt bra! 😂🤣😂🤣
(null)
Hade bokat in oss på spa- och relax några timmar, vilket var mycket skönt! Med havsutsikt! 
(null)
Lång stund i bubblet och mycket prat om män och relationer! 
(null)
Dessa olika duschar var inget vidare faktiskt! Mest kallt, men sommar var rätt trevlig med fågelkvitter! 
(null)
Kopplade av en stund efter bubblet men det var lite kyligt där. Synd! 
(null)
Mysigt! 
(null)
Vår eftermiddag, då det inte fanns så mycket att göra! C en latte och... 
(null)
...jag denna! Fick två glas trots att jag bad om ett! Inte var dag man får en ishink med Prosecco i... eller köper rättare sagt! Men var ekonomisk, blev mycket billigare så här och vi hade några timmar att slå ihjäl! 
(null)
Kanske kunde ha bjudit det andra glaset till någon av de sovande polska chaufförerna??? NOT!! 🙈
(null)
Det är rätt roligt att studera folk, tyvärr var det rätt lite med folk på båten den här trippen men dessa par var nog inte på någon romantisk tripp! 😂😂 
Så tråkiga! Kvinnorna satt med armarna över bröstet och männen hade sina händer i knät! Inte pratade de med varandra! 
Tur att man är singel! 😜😜
(null)
Vi hade tur med vädret, tyvärr inte så mycket sol så vi höll oss inne men det var lugnt på havet! 
(null)
Min vagn! 🙈 (jag har delat med mig)
(null)
Min väns vagn! 
Men det finns lite alkohol där bland alla leksaker och godis! 😉😉
(null)
Dessa är visst populära! 😳😳 Märks att jag inte har några barn eller barnbarn! Mindre barn alltså! 
(null)
Vi avslutade med att äta i den fina restaurangen, men vi var inte särskilt hungriga så vi tog varsin förrätt! 
Detta är en kikärts- och avokadosallad! 
😳🤔
Vet inte riktigt vad jag tyckte, men hade nog föredragit en riktig sallad! 
Enda missen med den här trippen var, att den restaurang som serverar buffé var inte öppen! Det var ju den jag ville äta på!! Var inte riktigt nöjd med maten, men hade ett mycket trevligt dygn med bästa vännen och vi har pratat och skrattat mycket! 
Jag älskar henne!!
🥰🥰
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: