Kort, glad och tacksam!

I eftermiddags så var jag själv på showen med Pernilla Wahlgren, och ja, jag såg den för ett år sedan men vad då?? Den är ju sååååå bra!!
(null)
En del kanske tycker att jag är knäpp, att jag ser den en andra gång och så får vara....
Efter idag så kände jag att jag gärna skulle vilja se den igen... men det finns bara enstaka biljetter kvar på sista föreställningen som är i Malmö! 
(null)
Ursäkta mina dåliga bilder, men min telefon var inte på min sida ikväll! 
Ola spelade rollen som Emilio perfekt.. 
(null)
Försökte få en bild när Torsten Flinck/Ola  använde sina gummiben! 
Alltså Ola Forssmed, han är ju helt otrolig med sin kropp! Gummimannen!
(null)
Måns spelade GW otroligt bra!! Lät nästan som GW! 
(null)
Jag tycker att hon är underbar trots sin vimsighet och hon kan verkligen vara en "dum blondin", men vem sjutton är inte det?? 🙈🙈 
(null)
Hon bjuder verkligen på sig själv, och driver om sina negativa sidor som att hon alltid är sen och inte har alla "gafflar i lådan" typ.. eller vad hon nu sa i showen! 
(null)
Det var riktigt fullt i Kalmarsalen! 
(null)
Avslutade söndagen med att prova sushin från Maxi, där de har börjat med att sälja sushi som görs i butiken på löpande band! Så gott! 
Stor risk att det blir sushi varje gång jag är på Maxi nu... 🍱🍣🥟

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: