Veckan som gått... fasen vad snabbt det går!

Hinner inte med längre, men det är jag väl inte ensam om att tycka... 
Veckorna bara rusar iväg... 
Snart är man pensionär 🙈
(null)
De som känner mig, vet att jag hade notislappar uppsatta på min dörr! Speciellt min dataman, han skrattade ofta åt mina notisar, men nu är det slut med notislappar! Är så nöjd med min tavla i köket där jag skriver det mesta, vad som sker under dag/vecka, viktigt att komma ihåg, vad som ska inhandlas etc.  Lite varierande färger! Inköpt på: 
https://www.smartasaker.se/sv/artiklar/sjalvhaftande-whiteboardtavla.html 
(null)
Veckan började med ett gym cirkel pass med en kille, som jag aldrig har tränat för tidigare. Jag var lite skeptisk men han var över min förväntan! 
Onsdagen var det ett corepass, som alltid är jobbigt men behövligt! Har dålig balans, dåliga knän och med mera... 
Avskyr fortfarande plankan men det går framåt men MYCKET LÅNG VÄG KVAR! 
Jag gillar när det är övningar med gummiband! Som det var i onsdags!
(null)
Fredagkvällen blev sen, då jag väntade ut vår hyrläkare på jobbet, så jag var hemma halv sju. Det var bara soffan och Let’s dance som gällde! 
Mina favoriter blev Kristin och Lance!
(null)
De kommer att gå långt! 👍🏻
(null)
I går kväll, lördag, bjöd jag hit min gamle vän R på tacos.. 
(null)
Sedan blev det tv-tittande, med lite snacks till..
(null)
Jag har väntat in den här kvällen, så R och jag kunde se hela serien Bröllop, begravning och dop! Eftersom jag har alla play-kanalerna! 
Den var riktigt bra! En typisk Colin Nutley serie! 
(null)
Var rätt trött efter att min gäst gick vid niotiden men väntade ut mina ljus genom att kolla i fatt några serier... 

Så skönt, att ha en lugn helg! 

Vaknade vid åtta i morse, och alltid lika skönt att vakna "frivilligt"... 
😁😁

Söndagen följer i nästa inlägg... 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: