Ett ovanligt firande, för oss i alla fall!

Syrran kom med en mycket trevlig ide när vi skulle fira Pers födelsedag och mors dag, och förhoppningsvis gör vi om det utan att någon fyller år!
(null)
Började rätt roligt, då lilla mamma hade tagit ett gamla skor, som var alldeles uppmurknade! Det var mycket länge sedan hon använde dessa! Syrran bytte skor med mamma, gick sedan till H&M och köpte ett par ballerinaskor till mamma! 
(null)
Hon blev rätt snabbt klacklös! 😂😂
(null)
Så här var skorna när syrran kom till affären... 
(null)
Började med lite rosé! 
Det var mycket att förklara för mamma och Per, med beställningen via appen. De har aldrig varit på Pinchos innan, och inte ens min yngste son, som också var med. 
(null)

(null)
Sötpotatispommesen är så goda!
(null)

(null)
Min son blev inte riktigt mätt på den här portionen.. 😂😂
(null)
Älskar stekt sparris men lite för mycket bacon..
(null)
Mycket goda, men för få!
(null)

(null)
Älskar kambenen! Tog nog in tre stycken.
(null)
Givetvis toabesök innan hemgång, så de fick lyssna på något djur..... 
(null)

(null)
Eftersom det gällde firande så hade givetvis syrran gjort tårta med jordgubbar i, som avnjöts hemma i mitt kök sen.... 

Det är rätt trevligt på Pinchos men man får inte vara superhungrig för då blir det dyrt! Men den här gången unnade vi oss rejält! 😁
Nästa gång vill jag att vi äter på EAT, vilken är min favoritrestaurang! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: