Levde villaliv ett dygn!

Fick möjligheten att bo i hus igen, ett dygn och jag hoppades på fint väder! Jag tyckte att det var bra att syrran har flyttat närmare mig, men i onsdags kväll kändes det som om hon bodde kvar i världens ände!
(null)
Redan innan påfarten från E22:an. 
Alla skulle till Öland tydligen!
(null)
Istället för en kvart tog det 50 minuter!  Men det funkade ändå bra, utan krockar och blixtlåskörningen sköttes!
(null)
Fick en skön utekväll med alla djuren!
(null)

(null)

(null)

(null)
Syrran hade fixat räkor till mig, tur att jag tog med mig lite vitt vin! 🥂
(null)
Blev några promenader med de här två små, men tyvärr var torsdagen blåsig och utan sol! 😞
(null)
Vatten och te hela dagen och en bra bok, Kvinnan på tåget, se min recension här på bloggen! 
(null)
Märktes till och med på djuren att det var dåligt väder utomhus! De höll sig gärna inne. 
(null)
Det var ett lugnt dygn med fem fyrbenta djur, och körde hemåt strax efter tio på kvällen. Då var jag hemma på en kvart! 😁

Somnade gott efter uppackning! 
😴😴
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: