Lite smått och gott!

Ibland vill jag skriva massa blogginlägg och tar bilder i tid och otid, sedan blir det inte av med bloggande, så här kommer lite bilder från senaste veckan... 
(null)
Här har jag fått använda möjligheten att få stöd för längre blommor. Så smidigt!
(null)
Vasen är från Sagaform! Mycket nöjd med det inköpet! 
(null)
Nu har mina plantor kommit på plats! Hoppas på tur! Men tvivlar starkt!
(null)
 I måndags kväll blev jag så sugen på pyttipanna och vilken dryck passar bäst till? Jo, en kall öl!
Förr ville jag alltid ha vändstekta ägg med trasig gula, tur att man kan ändra sig... 
(null)
Den här känslan hade jag när jag kröp ner under täcket i måndags kväll.. 
(null)
Mitt tilltugg dessa två lediga dagar som jag haft nu. Förr skar jag alltid melonen i skivor men det var bökigt att äta! Vilken tur att man kan ändra på sig! 😁 Perfekt att kunna tugga på när jag fastnar i mina böcker! 
(null)
Nu har jag nog gått överstyr blommässigt! Just nu fyra vaser med blommor! 
Nejlikor vilket jag inte brukar köpa men mycket tacksamma!
(null)
Sista versen för de här fina rosorna! De har stått sedan i lördags, och de åker ut i morgon, fredag! 
(null)
Ny blomma för mig, har ingen aning om vad den heter. Den verkar tacksam! Kallt vatten, skär stjälkarna med vass kniv! 
(null)
Slutligen....
(null)
De ledsna syrenerna! Endast tacksamma två - tre dagar, sedan vissnar de. Dessa slängde jag i går kväll och plockade nya på vägen hem från jobbet i kväll. De doftar ju så gudomligt!
(null)
I går kväll var en underbar sommarkväll, så jag bjöd hem min gamla granne på en öl, så han fick sitta och studera folk från sin gamla balkong! Trevligt! Jag fick veta lite om hur huset som jag bor i, var förr innan renoveringen! Samt info om en massa Kalmarbor. 😂😂
(null)
Var ledig även onsdagen då jag hade bokad tid på frisörskolan! Man kan verkligen inte tro, att jag var brunett i julas! 
Är så nöjd med frisörskolan. Så mycket billigare än ute i verkligheten. Denna färgändring har tagit tre - fyra gånger, då jag hade förstört mitt hår med säkert tjugo års hemmafärgning! Jag hade aldrig kostat på mig detta på en frisörsalong, så perfekt med frisörskolan! 
(null)
I natt får jag sällskap i sängen vilket är mycket sällsynt! Får se hur jag lyckas sova, och att kunna duscha i morgon kväll längtar jag till... 

I morgon är det fredag! 👍🏻
Natti natti! 



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: