Sååå nöjd!

Har nu bott ett år i min nya lägenhet, och jag satte upp några provisoriska gardiner bara för att ha gardiner! Vill ju ha de "rätta" gardinerna! 
(null)
Så här enkelt har jag haft det i ett år, och just nu lite ledsna blommor. Persienner finns men används inte! Har kvällssol in i sovrummet men går aldrig och lägger mig så "tidigt" att jag besväras av solen. 
(null)
(Bild från nätet)
Var i en inredningsbutik förra helgen, och hon omvände mig! Jag har hela tiden tänkt att jag ska ha kappa med perfekt mönster och mycket bredare än min gamla gardinkappor! Men hon vill ju sälja givetvis! 
Hon sålde in konceptet fruktansvärt bra med att ha gardiner från taket! 
Med att lätt dra gardinerna fram och tillbaka! Som skydd mot ljuset! 
I love it!
MEN!!! 
Kostnaden!!!
Det är jättesnyggt med gardiner från tak till golv, och den tanken får ligga och gro i mina tankar till vardagsrummet! Vilket det troligen blir framöver! 
(null)
Beställde i tisdagskväll från Jotex, två längder som dessutom är mörkläggningsgardiner! 
Dessutom 30 %! Endast 223:- för gardinerna! 
(null)
Perfekt! 
Ska dra för dem ikväll för att se effekten i morgon bitti! Jag vill gärna vakna i morgon för att se om jag sover längre på grund av lite dämpat ljus! Har inte morgonsolen in i sängen som jag hade i förra lägenheten. Men visst är det skönt att vakna till ljuset? Även om det är helg! Men lite jobbigt nu att vakna till vid fyra-tiden...
(null)
Gardiner har lite glow i sig! Inte heltäckande men ändå mörkläggningsgardin! 
(null)
Här visar bilden rätt färg på tyget! Nu en kväll vid halv tio när kvällssolen inte lyser! 
(null)
Nu kan det vara ljust hela natten!
(null)
Jag är otroligt nöjd för endast 223:- kronor!!! Till våren får det bli nya gardiner i vardagsrummet! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: