Störst av allt!

Så glad att jag har Netflix, så jag kunde se denna serie. Den finns bara på Netflix för tillfället, då det är deras egna produktion. Jag har påbörjat boken för något år sedan men fick inte fäste i boken av någon anledning och lämnade tillbaka boken till biblioteket! 
(null)
Det är Malin Persson Giolitos som har skrivit boken, som nu har blivit en Netflixserie! Fruktansvärt bra serie med endast sex avsnitt! 
Handlar om ungdomar med problem som alkohol, droger, självkänsla, dåliga föräldrar och psykiskt. Rika ungdomar från Djursholm! Sånt som finns i verkligen! 

Jag bjöd hem "grannen" på lite tv-tittande helgen innan påsk, då vi såg två avsnitt av serien, men jag kunde inte släppa den så jag såg resterande avsnitt fram till söndagmorgonen! 

Sedan är det "hopplöst" att se en serie där man inte märker av att det blir ett nytt avsnitt! Man följer bara med hela tiden och sedan är alla avsnitt sedda (om man inte somnar i soffan förstås)!

Men "grannen" skulle ju få se hela serien så jag bjöd hem honom valborg för att se resten, och fast jag visste slutet så kunde jag inte släppa serien och jag grät igen! 

Alltså, serien är så fruktansvärt bra, och jag måste nu läsa boken, för i boken får man alltid veta så mycket mer... 

Rekommenderas starkt! 
Värt att ta en provmånad på Netflix! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: