Egentid

Det var så otroligt länge sedan jag fixade mitt hår, för det är svårt att få en tid på frisörskolan men nu var det dags.... Jag var så trött på den mörka utväxten! 
(null)
Har nu gått på frisörskolan några år och jag tycker att det är bra. Det är mycket billigare än gå på någon frisörsalong på stan! Förvisso tar det många timmar men det är det värt! 
(null)
Lite kaffe får man givetvis...
(null)
Men det är konstigt, att jag alltid hamnar på plats nummer fem?!?!
Och det blir alltid samma hårtvättsstol?!?!
😳😳
(null)
Nöjd! För endast 670:-!!! 
Men tyvärr inga lockar som jag brukade få av vårens frisörelev, Belle. Det tog lite för lång tid den här gången, fyra timmar!!
Det var lite som störde mig, och det var bland annat när hon borstade håret. Det kändes inte skönt men har man rätt att "klaga"?
Jag borde nog ha sagt något men har så svårt för att klaga och säga vad jag tycker. Får hoppas att hon har ändrat sitt borstande till nästa gång i mars. 
(null)
Men jag blev otroligt nöjd med slingorna! Den här gången blev det som jag tänkte mig för ett år sedan. Men då var jag mörkt brunfärgad sedan många år tillbaka! Så nu är jag i mål... 🤩
Nu har jag nästan fått det som jag vill men lite mer gråsilvriga slingor vill jag nog ha! 
(null)
Bilderna gör inte färgen rättvis men som sagt, jag är nöjd! 
(null)
Jag fick lite gjort under förmiddagen i alla fall. Finns ju alltid massa att gå genom på telefonen... 😬



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: