Grumme test!

I samarbete med Buzzador har jag fått chansen att prova Grumme fläckborttagning! Som är en perfekt sprayflaska och väldigt lätthanterlig!
(null)
Jag såg verkligen fram emot det här testet då jag har en klänning, i stort sett ny (använd en gång, tror jag) som jag tänker sälja, men det har blivit en fläck efter prislappen på framsidan av klänningen! Vilket idioti att sätta en prislapp på tyget, och ja, det var VÄLDIGT länge sedan jag köpte klänningen! 
(null)
Inget roligt att ha det här märket! 
(null)
Jag sprayade på med Grumme fläckborttagning enligt bruksanvisningen. 
(null)
Masserade in medlet ordentligt!
(null)
Lät medlet verka en stund enligt bruksanvisningen och hängde upp blöt tvätt på linan under tiden! 
Körde programmet på fintvätt 40 grader. 
(null)
Det var med en stor nyfikenhet som jag kollade klänningen när den hade torkat, men tyvärr blev jag besviken! 😣😔😖
Vad gick fel? 
Sprayade jag för lite? 
Masserade jag för slarvigt?
Lät jag klänningen ligga för kort tid innan tvättning? 
Skulle jag kört programmet med 60 grader? 

Som sagt. Blev lite besviken men jag ska göra om testet och hoppas på bättre resultat! Det är egentligen ingen fläck utan ett klistermärke, därför det kanske inte funkade så bra! Jag har, som tur är, inte så mycket fläckar på mina kläder, men jag är tacksam över att ha den lilla flaskan i mitt förråd! 

Jag ger inte upp! 😜

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: