Lite smått och gott...

Har varit frånvarande på bloggen i över en månad, likaså på gymmet! Tänk vad tiden går... hinner inte med! 
Här kommer ett inlägg med lite blandat som jag hade tänkt att göra inlägg om under den här månaden... 
(null)
Jag älskar att beställa på nätet, och ja, det är livsfarligt! Det är ju så enkelt! Och dyrt ibland, men köper oftast när det är erbjudande, mycket sällan till ordinarie pris! 
(null)
Ännu bättre när paketet dyker upp under natten och står utanför min dörr när jag går till jobbet! 
Så bra för mig som inte gillar att gå i butiker! 
(null)
Skäms nästan när jag erkänner, att jag rätt ofta äter frysta färdigrätter som jag alltid har kallat för ungkarlsmat! 😂  
Men det är så smidigt, det är en portion endast (kan ju äta upp allt i grytorna!) och sedan i somras har jag tappat lusten helt att laga mat! 
(null)
Har fått ett favoritbröd, filmjölksbröd med morötter/äpple som görs i långpanna. Recept kommer i senare inlägg. Gott och nyttigt! Till och med jag kan baka det här! 😳 (null)
Är så tacksam för min födelsepresent som jag fick i maj. Fick tre plantor, tyvärr dog smultronplantan men två tomatplantor har överlevt på min soliga balkong! Nu börjar det närma sig slutet men fick mersmak till nästa år! 


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: