Skön helg...

Helg!!! Alltid skönt! Jag gillar helger som är oplanerade, men jag gillar den här helgen också! 
(null)
Eftersom jag hade blivit bjuden på mat på fredag kvällen, så tog jag ett lätt mellanmål i skön värme på balkongen i väntan och kollade genom dagens Instastory! 
Lite jobbigt att jag inte hinner kolla dessa under dagen, men samtidigt så är det ju jobb som gäller under dagen! Men det tar lite tid att gå genom stories på kvällen 🙈🙈 och jag "måste" ju det... 🤷🏼‍♀️
(null)
Blev bjuden på smörgåstårta från Södercentrum, vilken var mycket god! 
(null)
Givetvis lite whiskey efter maten! 
(null)
Detta gör min syster enbart för min skull en fredagkväll! 😍
(null)
Jag skickade ett recept till henne, och nu blev de gjorda... 
(null)
Men hon ÄLSKAR ATT BAKA!!
(null)
Så små söta! AK-mottagningen får nog smaka på måndag! 
(null)
Fick min nya Smakbox i fredags, vilket alltid är spännande, för man vet aldrig vad som är i lådan! 
(null)
I dag lördag så var det planerat en Pinchos-lunch med familjen, en del av den i alla fall! Perfekt att kunna "beställa" hemma! 😁
(null)
Det finns en våning under också! 🙈
(null)
Underbart god hummersoppa! 
(null)
Edamerbönor!! Fick massor för endast 29:-!
(null)
Friterad kyckling! Alltid! 
(null)
Alltid friterad sötpotatis! Men i dag kände jag, att jag kunde avstått dessa! 
(null)
Avslutar med den godaste efterrätt (i alla fall på Pinchos)! Himmelsk!
(null)
Avslutade familjelördagen med grillning hemma hos syster! 
(null)
Haft en trevlig lördag, och varit fruktansvärt lat! Men skönt att ha såna dagar! 
(null)
Fick med mig en burk med dessa! De fina.... fick även med det misslyckade...
(null)
Det misslyckade ligger nu i min frys, ska skära bitar av och servera till mina kakglada sköterskor! 

Tänk om man vore en lika engagerad bakerska som min syster?? 
Men då skulle jag ha haft ännu mer övervikt!! 🙈🙈


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: