Till sist så...

Jag är helt hopplös! Behöver ha någon som triggar mig till att göra saker, för jag är duktig på att skjuta saker framför mig!
(null)
Men här är det ingen som triggat mig, men till sist så blev det av....
Mina tavlor kom upp över sängen!
Ja, det ska vara tyst i sovrummet! 
(null)
Mina fina "kvinnobilder" över min byrå i sovrummet! 
Jag har mätt på alla de håll så tavlorna skulle hamna rätt! 
Kanske konstigt att jag har kvinnor på mina tavlor, men ni som vet, ni vet....
(null)
Jag har två män som jag inte vet vart jag ska placera, troligen i sovrummet! 😜
Nu har jag lite annat som behöver fixas.....
(null)
Sex köksstolar som ska monteras! Åhhh, måste skaffa köksbordet så jag får det fixat i köket!
Så söndagen är fulltecknad!! 
😉😉
Nöjd med min helg än så länge.....

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: