Rörelserna fortsätter... 🥳

Har nu verkligen kommit in i rutinen med dagens rörelse, och det märker jag genom att jag planerar kvällen innan vad jag ska göra dagen efter! Om jag ska iväg på något på kvällen så kan jag börja fundera två dagar innan hur jag ska få in min dagliga rörelse! 

Lördag 15 februari 
Njöt av morgonen med min lördagsrutin! Jobbade sedan sex timmar, helt frivilligt. 
(null)
Vid åttatiden på kvällen så var jag på Malkars och körde Milon! Det är verkligen lugnt och skönt där lördagkvällarna! 
(null)
Kollade lite statistik gällande Milon, och ja vad kan jag säga?? 🙈😂😳
Tala om något som jag inte vet!
(null)
Lite bättre resultat på den här delen av min kropp! Alltid något! 👍🏻
(null)
Svårt att se men ligger över målvärdet! Mycket konstigt faktiskt! 🙄
(null)
Att jag är svag i mina ben har jag vetat länge, men bara att kämpa på!
(null)
Ödsligt! Men lugnt och skönt! 
(null)
Det blev av naturliga skäl en mycket sen middag men jäkligt god i min ensamhet! 

Söndag 16 februari 
Dagens plan sprack! Totalt! Skulle ha jobbat några timmar men blev inte så, vilket stör mig MYCKET! Inte mycket nytta den här söndagen men det blev en halvtimmes promenad i regn och rusk framåt kvällen! 

Måndag 17 februari 
Trött och seg hela dagen men en halvtimmes promenad i tråkigt väder på kvällen!
(null)

Tisdag 18 februari 
Trodde att det skulle bli ett sent Milonpass då jag var bortbjuden på ett klädparty, men det blev inställt så det blev ett pass vid sjutiden, och sedan blev det en ny bra bok! 

Onsdag 19 februari 
Stämplade ut 16.15!!!
(null)
Bokat corepass 17.45! Ljuvligt väder! Gick till Malkars, så 30 minutes promenad och 45 minuter core! 
(null)
Kändes bra, la mig vid halv tio så jag hann läsa lite ur nya boken... 
(null)
Såååå bra!! 

Torsdag 20 februari 
En jobbig dag med mycket stim runt mig, mitt huvud orkar inte med det! Hem innan fem! 😲
(null)
Tänkte prova på nytt pass, Core/rörlighet! Gud så jobbigt, desto skönare med Yoga avspänning direkt efter! Jobbigt men nödvändigt för min kropp! 
Belönade mig med bästa Tv-kvällen i veckan! 







Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: