Årets glöggkväll!

Sedan många år tillbaka, ja kanske fyra - fem år tillbaka så har jag och min gamla granne en tradition att ha en glöggkväll tillsammans! 
(null)
Detta var sista helgen i november, så lite sent inlägg men vill ändå delge er det. 
(null)
Det var en helg som jag hade köpt på mig lite blommor till helgen. Älskar blommor! 
(null)
Jag invigde min julklapp från jobbet från förra året, vilken jag blev mycket nöjd med. Jag gillar att man får ett presentkort så man får välja vad man vill, och jag har valt med glädje varje år! Det jag valde var alltså en glöggkanna från Sagaform! Precis som jag ville ha. Köpte till fyra muggar med "guldskedar"! Nöjd! 
(null)
Vi dricker alltid Blossa starkvinsglögg med pepparkakor ihop med ädelost på tub! Kanske lite whiskey också.. 
(null)
I år hade jag även årets Blossaglögg hemma, vilket var några år sedan jag smakade men det blev ingen favorit! Alldeles för söt! 
Kanske funkar med något bubbel som drink men som sagt, ingen favorit som glögg! 

Jag följde min gäst hem, då jag hade ett visst ansvar att han inte halkade och bröt något! Det kändes bra. 😉
Men jag hade mina orostvivel när jag gick hemåt så jag pratade i telefon (Instastory) hela tiden, då jag hade en "stalker" dessa veckor. Kommer nämna detta i annat inlägg! 
Jag kom i alla fall hem helskinnad och utan "stalker" men visst finns det konstiga män? 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: