Avspänning med yoga?? Nja, eller?

Ikväll hade jag bokat in mig på ett nytt pass för mig, och det var ju tur, för det vräkte ner ute så någon promenad var inte inbjudande alls! Nu har det gått snart 1,5 månad sedan jag var på Malkars, säkert lite mer, så jag måste ta tag i träningen (IGEN!!!). 
(null)
Men det känns bra, för jag har i alla fall varit ute varje dag det här året på promenad, ibland lång, ibland kort, ibland "snabb" och ibland långsam men har i alla fall rört mig! Till och med igår kväll, fast jag fixade käk och satte mig framför tv:n en halvtimme så kom jag ut på drygt tre kilometers promenad i kvällsmörkret! 
(null)
Som sagt, jag yoga???? Inte min grej men brukar säga att jag ger inte upp förrän efter tredje gången! Första gången så gick jag ut innan halva tiden hade gått ut (berodde också lite på att mina vänner gick ut då), men jag blir så uttråkad! Alla pass är på en timme! Alldeles för länge för mig! 
(null)
Alla som vill yoga, kan yoga! 
Hmmm, därför jag inte kan! Jag vill egentligen inte! 
Var i god tid, så körde lite rodd innan men det får bli skolöst nästa gång (kände av mitt stora skavsår)! När jag gick in på passet så var det knökfullt!!! Någon blev säkert sur för hen hade paxat en plats på golvet, men det gick väl bra ändå. 
Det var alltså trångt, såg inte hur ledaren gjorde (hen hade gärna fått sin plats för då hade jag sett ledaren), och magen var i vägen!!
Ärligt talat så ville jag bara hem och lägga mig i soffan och storgråta! Tänkte aldrig mer! Inte min grej! 
Hade svårt med andningen. Kom på mig själv att jag ofta höll andan! Ville somna! 
Men efter halva tiden fick jag faktiskt andra tankar (fortfarande svårt med andningen) och tänker nog ge passet en andra chans!
Fick veta att det var premiär för det här passet, så hoppas att det blir mindre med folk nästa gång!
(null)
På väg ut till bilen så höll det på att sluta illa! Gräsmattan var en riktig gyttjepöl och jag var fruktansvärt nära att slå dit! Vilken syn och katastrof det hade varit!!
(null)
Hemma tog jag fram mitt hopprep och försökte mig på, att åtminstone lyckas med fem hopp på raken!! 🙈🙈🙈🙈🙈
Höll på att dö och lyckades inte med fem på raken! Så fruktansvärt flåsig! Det var lite för kort också, men det är ingen ursäkt! 
Nu får det ligga framme synligt! 😉

Något som i alla fall gjorde mig lite glad ikväll, var att jag såg en bekant från ungdomen och då kände jag mig faktiskt "smal"! 
Det kunde vara mycket värre, men det har blivit värre och jag mår inte bra med min feta överviktiga kropp, endast MITT FEL! 

Så skärp dig!! 😔😔
Men det är inte lätt..... 

Nu ska jag sova, tagit mina värktabletter för det känns hela tiden i högra sidan främst, av huvudet! Någon tand som jäklas troligen! 

Ska i alla fall ge den här yogan en andra chans! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: