Roligt att man förvånar.. 😁

Har varit väldigt trött den här veckan vilket är konstigt för jag sover bra, men har nog något i mig, då jag har problem med ena käken, tänderna eller något! Kanske visdomstand? Aldrig för sent att bli vis! 😜
Men vaknar någon gång per natt av värk, tar tabletter och somnar sedan om, vilket är bra. Men tabletter regelbundet dygnet runt! Jobbigt när det värker uppåt tinningen i en veckas tid, men det blir väl bättre...
(null)
Tog tidig fredag, nja, kanske inte så tidigt men mycket tidigt för att vara mig! Det var många förvånade kollegor när jag gick hem.. 😂😂 men ibland händer det, eller att jag tar mig lite ledigt hux flux! 
(null)
Tråkig dag vädermässigt men desto bättre sällskap istället! En fikadejt med bästa kompisen som annars alltid jobbar när jag är ledig! Alltid lika roligt att ses! Vi kommer aldrig att överge varandra! 🥰
(null)
Efter en jobbdag, trevlig fika och ösregn, så hade jag ändå inte rört på mig, och ut ville jag absolut inte!! Så det blev ett pass med Sandra. Jag gillar hennes pass som alltid finns tillgängliga på You Tube! 
(null)
Mitt fredagsmys! 
(null)
Började kolla på en australiensk serie, förvisso från 2001, och den har gått på lite olika kanaler för länge sen men nu går den på Svtplay...
Jag gillar australienska serier och denna finns i åtta säsonger men endast några avsnitt just nu på play. Den heter McLeods döttrar, och handlar om två halvsystrar som fått ärva faderns gård, vilket inte går smärtfritt! 
Rekommenderas! 

Hade en bra fredag helt enkelt!







Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: