Smakbox är som en tävling...

Ni som följer min blogg vet att jag får Smakbox regelbundet, och det alltid är en surprise när man öppnar den! Min syster får den också, och vi försöker båda två vara först att visa innehållet på Instastory! 😂😂
(null)
Samma kväll vi fick våra hade jag ett ärende till systeryster så givetvis tog jag med min Smakbox, för att jämföra då vi inte har samma val! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det är mycket gott i dessa lådor, och jag får ibland erbjudande att ge bort lådor, så om intresse finns kanske jag lägger ut en länk för detta.. Det är mycket givande att "få" dessa lådor! Alltid en massa roliga och goda saker, och om du äter allt, så passar det dig absolut! 

Ett roligt tips! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: