Corona håller sig borta, dagens rörelse kvarstår!

Fredag 28 februari 
Sent från jobbet då jag gjorde ett sjukbesök innan, hamnade sen hos R som bjöd på god mat och dricka! 
(null)
Skulle bara lämna ett handskrivet bröllopskort! 
Lite dåligt med träning men det blev i alla fall en kort promenad! 

Lördag 29 februari 
Skottdagen! 🙄 För 12 år sedan friade jag till en man som jag trodde att jag skulle leva med livet ut! Men tji fick jag! 😳 Men det var nog bäst det som skedde! 
(null)
En seg dag, blev lite sent i natt, men det var en regnig dag! Inomhus hela dagen! Läste ut en bok, och körde ett kettlebellspass! 
(null)
Bra att ha lite redskap hemma, men får nog öka vikten på min kettlebell snart! Men får upp flåset rätt bra med den här lilla vikten! 
(null)
Unnade mig gott på kvällen! Sista vinet på ett tag! 

Söndag 1 mars
Velade lite vad jag skulle göra den här dagen, och till sist blev det core 45 minuter!
(null)

Måndag 2 mars
Regnig kväll men tog en promenad/powerwalk när det var uppehåll!
När går gränsen mellan promenad och powerwalk? 🤔🤔

Tisdag 3 mars
Andra gången med YinYoga, ny instruktör, nya övningar! Hade lite ont i ländryggen efter, men det var nog ovanan att ligga på såna där yogaklossar, eller vad de nu heter... 😳
(null)
Börjar tycka om passet! 🤩

Onsdag 4 mars
Hade två planerade pass den här kvällen men reserv på ett! 
(null)
Var inte i form för två pass, och jag hade tur för jag förblev reserv! Ibland funkar det med två pass i rad men oftast inte direkt efter jobbet! 

Torsdag 5 mars
Ledig! 
(null)
Eller inte?! 🤔
Skönt med ett morgonpass på löpbandet klockan nio! Första gången för walk challenger, och jag gillade det. Det kommer bli fler gånger! 
Avslutade kvällen med bästa tv:n! 

Fredag 6 mars
Hemma lite för sent, men en dagens rörelse måste det bli. En halvtimmes powerwalk fick det bli! 
Mitt fredagsmys blev potatisbullar och citronvatten! 

Lördag 7 mars
Nästan hel vilodag, fikade, pysslade, läste, tog det lugnt! 
(null)

(null)
Den traditionella lördagsfikan med R.
(null)
Men åt inte bara onyttigt! Gjorde underbart goda chokladbananpannkakor! Recept i tidigare inlägg! 
(null)
Men skulle köpa smör, så det blev fem kilometers promenad! 
(null)
Avslutade kvällen med Mello, god mat och citronvatten! 

Söndag 8 mars
Utvilad ännu en dag! Skönt! 
(null)
Bokläsning nästan hela dagen, men testade Run challenger för första gången och det gillade jag. Lite stappligt i början med mitt knä men det blir fler gånger! En halvtimmes vila och sedan ett corepass! Vilket var lite jobbigt den här gången! 
(null)
Unnade mig lite hemmaspa!
🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈








1 Anonym skriven

Kära Gitte, jag älskar dina inlägg så mycket att jag önskar innerligt att du skapar en vloggkanal på youtube. Det hade gjort min dag. Tack på förhand!

Svar: Tack, det var snällt sagt, vem du nu är.. 😚
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: