Lyxiga chokladbananpannkakor! Mums!

Såg ett smarrigt recept på Nyhetsmorgon i går, och var tvungen att testa under gårdagen! Mums! 
Brukar göra så enkla det går, med ett ägg, en banan och lite chiafrön och proteinpulver i, kanske kanel! Men dessa var så smarriga och fylliga så de enkla ska jag inte göra mer... 
(null)
Mycket tjockare blev de givetvis med alla de här ingredienserna. Jag gjorde de lite större än vad jag brukar. 
(null)
Så goda de ser ut med chokladbitarna i! 
(null)
Fick rätt många... 
(null)
Avnjöt dem med blåbärskvarg, jordgubbar och kokos, och de smakade himmelskt! 
Kommer helt klart bli mitt favoritmål gällande lättare måltider! 
Receptet, se nedan: 
(null)
(null)

Hoppas att ni gillar dem lika mycket som jag gör! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: