Rutinen fortsätter och...

Fredag 21 februari 
Fint väder, stämplade ut tidigt för att vara mig! Hade stor lust att lägga mig i soffan och slappa men på med promenadskor och ut! 
Målet handla på Maxi, vilket blev fyra kilometer! 

Lördag 22 februari 
Vaknade utvilad 7.30! Storm ute! Val mellan blåsig promenad eller ett pass med Sandra! 
(null)
Men först den traditionella fikan! Goa bullar och en chokladask men den sistnämnda rörde jag inte! 
(null)
Senare på dagen blev det ett kettlebellspass med Sandra Friberg framför tv:n. Ett bra pass, lagom långt! 
(null)
Lördagskäket blev ett väldigt gott och enkelt recept från Phillipe Cohens youtube! 

Söndag 23 februari 
Soligt fint väder så det blev en längre promenad! Skönt att dra nytta av fint väder! 
(null)

Måndag 24 februari 
Hade middagsdejt med yngste sonen på EAT, vilket är mitt favoritställe! 
(null)
Älskar sushi! Vet att jag inte äter på rätt sätt! 😉
(null)

(null)
Efter några trevliga timmar och go mat, så var fortfarande inte dagens rörelse gjord! Så det blev en halvtimmes powerwalk i kvällsluften vilket var väldigt skönt! 
(null)

Tisdag 25 februari 
Tung natt! Huvudvärk!
(null)
YinYoga! Första gången! 
Passar nog efter en tung natt!
(null)
Allt som behövs! 
Gillade det starkt! Märkte inte ens att passet var en timme! Kommer bli gånger! 
(null)
Unnade mig gott på kvällen! 

Onsdag 26 februari 
Ledig! Frisörtid och en bra bok! 
(null)
Ingen optimal bok att läsa i en frisörstol 🙈🙈 men kunde inte släppa den. Recension kommer snart! 
(null)
Utväxten fixad, och lite mer kall nyans i håret! Fina lockar som faktiskt höll ända till söndagen. Tänk att jag var brunett för 1,5 år sedan! 😳
(null)
Det är svårt att få tid på frisörskolan och det tar fyra timmar för mig men det är absolut värt det! Jag har alltid blivit nöjd! 
(null)
Skippar inte träningen bara för att jag är nyfrissad! 🙄
(null)
Nöjd med min lediga dag, och blommor som gör en glad! 

Torsdag 27 februari 
Var absolut inte i form för dubbla pass men tänkte ge det en chans i alla fall! 
(null)
Först ett mage/rörlighetspass, men jag var absolut inte i form den här kvällen!
(null)
Men bättre med yoga avspänning! Det känns inte okey att gå på pass när man inte är i form men någon nytta gör det väl?? 
(null)
Jag känner att alla dagens rörelser gör nytta. Är inte lika stel längre, magen har ändrats (lite) och inte lika flåsig när jag går i trappor! 
MEN LÅNG VÄG KVAR!! 
Avslutade kvällen med favoriter, Grey’s anatomy och Wahlgrens värld! 












Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: