Hos Karl Fredrik…,

Enda höjdpunkten var nog att jag mötte Loa Falkman! Det negativa var nog att baja-majan inte hade lyse! 😕😟
(null)
Jag och Carina har en gemensam sak som vi gör, att kolla på McLeods döttrar! Vilket vi gjorde när vi kom hem från Karl Fredrik. 
(null)

(null)

(null)
Köpte denna till syster men verkar som att den tyvärr dog rätt snabbt! 😔 Och hon har rätt gröna fingrar! 
(null)
Jag tänkte att jag skulle köpa något fint till min systers trädgård men allt var "rostigt"! 🤨
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag hade sett fram emot besöket hos Karl Fredrik, och helst hade jag velat säga honom vad hans program hade betytt för mig sommaren 2019! Men såg inte honom! 😕
I nuläget så är jag glad att jag inte träffade honom, för jag blev så besviken på hans butik! Hade såna förhoppningar men blev så besviken! Kan egentligen inte sätta fingret exakt på vad jag blev besviken på, men besviken blev jag! Hörde att det var fler som blivit besvikna!

Men alla ska givetvis göra sin egna tolkning av hans butik! Jag såg ju nu, hur mycket tv vinklar under deras inspelning, men trodde nog ändå, att det skulle kännas lite likt! Tyvärr inte!! 

Men nu har jag i alla fall varit där! 😉😉








Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: