”Skuggliljan” av Johanna Mo

Har nu läst andra delen av serien Ölandsbrotten, Skuggliljan! 
(null)
Den är lika bra som föregångaren, som heter Nattsångaren. Det är ett fristående fall i varje bok, men ändå så är det en följetong där man får följa polisen Hanna och hennes förflutna familjehistoria och hennes liv, och även hennes kollega Erik som har en fru och en liten son, där han inte räcker till. 
(null)
Det är rätt roligt att läsa en bok som utspelar sig i mina egna trakter, och man känner igen vart Hanna och Erik befinner sig. Jag hade väldigt svårt att få fram vem jag trodde var mördaren i denna bok. Jag hade många alternativ men det var visst den som jag knappt hade tänkt mig! 😳

Jag ser fram emot den tredje boken Mittlandet som kommer sommaren 2022! 

Rekommenderar den här deckarserien! 
Läs dem! 🤩
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: