En bra kombination?

Ikväll fick jag träna själv, då min träningskompis fick förhinder, och det hade varit rätt lätt att strunta i det och lägga mig i soffan! 
Det är på gott och ont att man är två, eller kanske mest gott! 😁
(null)
Det kändes ikväll, att det var alldeles för länge sedan jag tränade, men det var faktiskt i måndags kväll... 😂 inte så länge sedan alltså! 
Körde en halvtimmes cross som uppvärmning, vilket gick mycket bra idag. Hade nog klarat en timme! 
(null)
Något som är obligatoriskt för mig när jag kör Milon, är plasthandskar! Man hinner inte torka av maskinerna med sprit mellan bytena, inte jag i alla fall, därför så smidigt med handskar! 
🤭🙈🤭🙈
Men när man tar av sig dem, så påminns man om en använd kondom! 
🤣😂🤣😂
(null)
Dessa Milonmaskiner är bra alternativ, om man inte känner sig hemma i gymmet och här behöver man inte vänta på maskinerna, då man bara följer maskinerna och stoppar in sitt kort. Maskinerna ställer in sig på mina inställningar på kortet. Perfekt! 
Det är 14 stationer, varav 12 är styrka! Man kan köra hur många varv man vill! 
Vad som händer med min kropp när jag tränar, är att det brukar göra ont i, oftast i en fot men ikväll så gjorde det så jäkla ont i båda fötterna, och upp på fotryggarna! Riktigt ont! Det var länge sedan jag hade sån smärta, men det gick över efter en stund, vilket jag var beredd på! Vet att min balans oftast blir lite bättre efter såna här skov av smärta! 👍🏻
(null)
Ikväll när jag var själv så tänkte jag försöka lyssna på min konstiga ljudbok, och att bli mer koncentrerad! Mer är fel att säga, för jag är aldrig koncentrerad när det gäller ljudböcker! Annat när jag sitter med en bra fysisk bok i min hand, då kan taket rasa in! 📙🥰🧐
Men denna bok går inte in i min hjärna! Behöver nog låna den i fysisk form någon gång! 
(null)
"När Nora Seed hamnar i Midnattsbiblioteket får hon en ny chans att göra om saker i sitt liv. Nora tycker att hon svikit alla i sin närhet, inklusive sig själv. Men nu ska det bli ändring på det. Böckerna i Midnattsbiblioteket får Nora att leva om sitt liv. Men det blir inte alltid som hon drömt om. Snart försätts både Nora och Midnattsbiblioteket i fara...."
Hmmm, jag skulle nog vilja och behöver hamna i det här biblioteket (förutom faran då)! 

Slutligen vill jag tipsa om bibliotekets app för ljud- och e-böcker! Gratis! Du behöver endast ett lånekort, men det har väl alla??? 😳

Förresten, det är "fredag" för mig ikväll... 
🤩🤩🤩


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: