Autoimmun!

Sitter här nyduschad och har tagit två Natt-tabletter! Måste nog börja med dessa igen, då jag har börjat sova oroligt om nätterna, vilket var mycket länge sedan. Nog ett år sedan, och de funkade mycket bra för mig. 
(null)

Jag har insomningstabletter men de hjälper nog inte hela nätterna i nuläget! 🥺
Har varit ledig idag, bestämt sista stund igår, då jag verkligen var nedstämd och mycket gråtmild hela dagen! 😢😔 Kunde inte sätta fingret på varför, men det kan kanske helt enkelt bero på Guillani-Barres! 😳
En underbar läkare frågade hur jag mådde och jag sa, att jag hade en tung dag! Hon undrade om det berodde på vädret!?!? 🧐
Patienter som har en autoimmun sjukdom kan bli så här känsliga på grund av, ja vädret till exempel! Jag måste läsa på lite om detta. 😬Brukar inte känna mig låg på grund av vädret men som sagt, inget är som förut! 😔
Men jag har märkt att jag är i större behov av sömn, än vad jag har varit! 😴😴😴 Efter nu tre oroliga nätter, så känns det nästan som när jag kom i klimakteriet, förutom vallningarna! Det är tacksamt att slippa 😜 och jag vill absolut inte börja med Sertralin igen!! Jag är ju långt ifrån deppig varje dag!🤗

Gällande livet i övrigt, så är det jobb med munskydd (ledsamt), äta (ingen matlust), träna (det enda positiva) och sedan sova (försöka i alla fall)! Övrig tid så sjunker jag in i mina böcker och serier på alla streamingtjänster som jag har. Det märks nu att det är nytt år, då nya säsonger börjar.....
(null)
Men idag så har jag tagit fram min platta som jag fick i julklapp av en ölänning för många år sedan. Den har varit på vift hemma hos mor ett tag, sedan har den legat gömd här hemma för andra gången! Nu ska den aldrig mer bli gömd! Den har följt med under dagen med mycket Youtube och lite patiens! Livsfarligt!!
Perfekt nu då jag kan använda mobilen samtidigt! 😂😜
(null)
Fick paket levererat ikväll, och då jag har dålig matlust så passar det perfekt med lite Naturdiet i olika smaker! Plus lite annat smått och gott! 😝 Linguine, krossade tomater med vitlök, honung, ketchup i mindre nätta flaskor, nya strumpor, Fisherman Friends, tandbyglar och lite onyttigt och gott, Geisha! 🙈 Är så glad att Matsmart budar hem, oftast tunga stora paket, direkt till ytterdörren! Livsfarligt! 😜😜

Nu är det dags att närma sig goa sängen och hoppas på tur! 
(null)

By the way! I am in the better mood! 😁




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: