Effektiv igår som tur är...

Det har varit så sköna lediga dagar och vill inte jobba imorgon! Särskilt då jag sov till tolv idag!!! 😱😳 Fattar inte det! Förvisso låg jag och läste lite för länge men ändå! 

Igår tvättade jag, och så otroligt glad för detta, då under min sjukdomstid fick syrran ta hem min tvätt. När det är tvättdags så blir det mycket trappgång, vilket är bra träning! 
(null)
Jag försöker gå utan att hålla i räcket men nerför är det svårt! Då vill jag gärna hålla i båda sidorna, i alla fall de första stegen, då det är tuffare för mina knän. Men uppför går det mycket lättare, ibland räcket ibland inte! 

Lycka att kunna borsta håret utan att tappa fattningen om handtaget! 🥰

Det enda som är besvärligt kroppsmässigt är mina fötter. De funkar givetvis men jag har alltid, nja oftast någon slags känsla och besvär i dem. Vet att det är nervtrådarna som håller på att repareras, men samtidigt så är jag beredd att jag alltid kommer att ha något besvär i dem. 
Beklagar bilden på mina fula fötter! 🥺
(null)
Jag har krökta tår, som ibland slår mot golvet när jag går barfota. Har svårt att sträcka ut dem. Just nu så krampar det på undersidan vid tåpartierna, värst på vänstra. Det kryper i tårna med lite brännande känsla. Under hela fotsulan så har jag en konstig känsla som jag inte kan beskriva. Det har varit så hela tiden, dessa konstiga obeskrivbara känslorna. Aldrig fritt helt med dessa känslor! 
Konstigt är, att det brukar lätta när jag rör på mig men ibland när jag tränar så gör det jäkligt ont av kraftigt brännande strålande smärta, och då oftast i vänsterfoten. 🤯
Men det är ju där balansen utgår från, och vid varje jobbiga tillfälle så märker jag att balansen blir bättre! 🥳 Ikväll dansade jag till och med till Grease i mitt vardagsrum! 💃
Så det blir bara bättre och bättre! 
Använder knappt kryckan längre, endast till och från jobbet. 
Tränade igår kväll och även en snabbis ikväll med enbart crosstrainer, och vilken skillnad från när jag och Anna började nu i höstas. Då blev det endast 20 minuter och det var jobbigt! Nu 30 minuter och ytterst lite jobbigt! Skulle klara mer, tror jag. Ska försöka, inte varje dag, men flera gånger i veckan köra crosstrainer och kanske tre gånger Milon. Ska absolut känna efter att jag orkar, både psykiskt och fysiskt! 

Nämnt i tidigare inlägg om min dåliga matlust men igår fixade jag en jäkligt god kycklinggryta! 
(null)
Slängde ihop färska kycklingstrimlor, lök, färsk chili, champinjoner, morotsstavar, "gammal" grädde och smaksatt creme fraiche! 
(null)
Tillsammans med pressad potatis (alltså varför är det extra gott med pressad potatis?)! 
Jag insåg att det är rätt okey att laga mat! 😁

Nu ska jag försöka somna, men har ju varit vaken i tolv timmar i alla fall! 

Ny vecka, nya uppgifter och händelser!

Natti! 




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: