Finns så mycket att säga...

Lördagkväll, och njuter av den! Tränat för fjärde gången den här veckan! 💪🏻 Fick av omtanke från anhörig att jag skulle ta det försiktigt, gällande träning och återhämtning, men jag mår bäst av att träna och det som jag måste tänka på gällande återhämtning är att sova bättre och jobba lite mindre! Vilket finns i mina tankar! 
(null)
Unnade mig favoritkäk! Älskar sushi och kan äta hur mycket som helst! Var väldigt länge sedan jag avnjöt så här gott! 🍣🍱
(null)
Just nu sitter jag fast vid Netflix, troligen sist av alla intresserade, och snart får jag se vidare på HBO, för när jag börjar se en serie så kan jag inte sluta se, och det är ett antal säsonger till.. 
(null)
Tillbaka till det jag nämnde som finns i mina tankar, är att jag har timer på att jag måste gå hem senast klockan fem! Måste helt enkelt! Men i går så kände jag mig "tvungen" att gå hem när jag ska, vilket jag gjorde! I alla fall stämplade ut! Hade ingen ork kvar! Stötte på en underbar läkare som hälsade på mig under min vårdtid, och var bara tvungen att prata med henne! Vissa personer ger mig sån glädje av att prata med, och Malin är en sån person! 💕 Som det känns nu, så kommer jag nog ändra på mitt arbetssätt! Ingen som tackar mig för att jag kör slut på mig! Har inte den orken längre! 
(null)
Hade min äldste son hemma från Lund i början av veckan, och jag skämde bort honom med hemlagade måltider! Tog även två dagar ledigt, vilket var behövligt! Han behövde fixa sitt körkort, vilket gick ut i november, men då han inte hade något annat id, så blev vi tvungna att skaffa ett pass nu, vilket konstigt nog gick att skaffa med mitt körkort och intyg att Jesper är Jesper!! Men det gick inte att förnya körkortet med hans utgångna körkort och mitt körkort att Jesper är Jesper! 
Denna svenska konstiga byråkrati!!! 
(null)
Överraskade bästa vännen i Nybro under mina lediga dagar med lite tulpaner och jag var inte lika generös med fika som Carina brukar vara, men hon slängde ihop lite gofika ändå! 💕
(null)
Vänner! 
(null)
Avsluta med en rätt okey rutin! 😆😆











Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: