Åska tack..

Har alltid trott att jag kan lita på SMHI, eller not!! Vad gör dessa meteorologer? Tittar man i Barometern så är det ett slags väder! Tittar man i SMHI-appen så blir det annat väder!! Jag har inte fler appar så vädret blir som det blir! 
(null)

Ärligt talat, varför ska det vara sån skillnad? Men det blir ju sån skillnad bara genom några timmar! Tidigare ikväll så visade SMHI regn och åska under morgontimmarna och jag blev kanonglad ! För jag älskar åska! Speciellt när jag sover! 
(null)
Och nu innan jag går och lägger mig och jag undrar vart åskan är, så ser jag i SMHI-appen att den där utlovade åskan är försvunnen, även regnet tyvärr!! 
Hur jobbar ni meteorologer?? 
Man kan ju inte ens förlita sig på varken en app eller en tidning! 

🧐🧐🧐🧐🧐



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: