Semestertider! đŸŒžđŸ„‚đŸ·

Innan jag gick pĂ„ min korta, frivilligt korta semester sĂ„ hade jag jobbat fjorton dagar i rad. Gillar nĂ€r jag har möjlighet att jobba extra för pengar behövs alltid! 💾 Jobbar dessutom mycket mer effektivt pĂ„ helgerna dĂ„ det Ă€r lugnare miljö. đŸ™đŸ»
(null)
Syrran och jag umgicks en dag med lunch pĂ„ Bryggaren och sedan spelade vi parkgolf, vilket var roligt. 
(null)

(null)
Undrar vem som blev vinnare? 😛
(null)
Testade kaffeislatte för första gĂ„ngen, och jag fick ge mig. Det var rĂ€tt gott! 😄 
(null)
TrĂ€nade intensivt under veckan, dĂ„ jag skulle ivĂ€g fyra dagar utan trĂ€ningsmöjligheter! Cyklar oftast 1,5 mil vilket ger mig möjlighet att se ett avsnitt av nĂ„gon serie. Har Ă€ven uppnĂ„tt ny nivĂ„ i Milon. 
(null)
Körde Ă€ven stavmaskinen men den Ă€r nog den trĂ„kigaste trĂ€ningsmaskin som finns! 
(null)
Försöker mig pĂ„ lite nyttigare mellanmĂ„l

(null)
Jag fick ett bra serietips av min rumskompis och det Ă€r Grace & Frankie pĂ„ Netflix. Korta lĂ€ttsamma roliga avsnitt och nu i dagarna sĂ„ slĂ€pptes en ny sĂ€song! 😂😂
(null)
BetalĂ€sare har jag visst varit, och fĂ„tt lĂ€sa om Tekla, den tredje boken om lĂ€karen som har ett minne som ett bibliotek och författaren Ă€r Christian Unge. Skulle ignorera stavfel och andra fel, vilket inte var det lĂ€ttaste. Ville gĂ€rna ta fram den röda rĂ€ttningspennan. đŸ€Ł I vilket fall sĂ„ var det en trevlig uppgift jag hade fĂ„tt och jag kĂ€nde en Ă€ra att bli tillfrĂ„gad. Kanske jobba som korrekturlĂ€sare? 
(null)
Boken kommer att ges ut vĂ„ren 2022, och jag kommer givetvis lĂ€sa den dĂ„ ocksĂ„, för att se hur mycket som har Ă€ndrats sedan betaversionen som jag fick lĂ€sa! Jag rekommenderar den hĂ€r serien om Tekla, om ni gillar lĂ€karlivet, brott och spĂ€nning! 
(null)
De böcker som Ă€r utgivna heter: 
1. GÄr genom vatten, gÄr genom eld
2. Ett litet korn av sanning
3. ??????
De Ă€r mycket bra böcker, sĂ„ lĂ€s dem! 
(null)

(null)

(null)
Syrran och jag tog oss en dag och Ă„kte upp till mor och alla hennes katter! DĂ€r finns fyra kattungar, som gudskelov har blivit bortlovade tack vare mig! Kattungar Ă€r sĂ„ söta! 😍😍 Skulle gĂ€rna ha en katt (har alltid haft katt), men inte i en lĂ€genhet! Jag fĂ„r min djurlĂ€ngtan tillfredsstĂ€lld nĂ€r jag Ă€r hos min syster och mor! Men jag brukar sĂ€ga, att nĂ€r jag blir pensionĂ€r sĂ„ ska jag ha en liten knĂ€hund sĂ„ att jag kommer ut pĂ„ promenad pĂ„ Ă„lderdomen! 
(null)
Till exempel, en liten hund som inte skĂ€ller! 😛
(null)

(null)
Visst Ă€r det mysigt med kattungar? 😍
(null)
Avslutar det hĂ€r inlĂ€gget med en favoritblomma, Alströmeria, som hĂ„ller sig lĂ€nge. Vilket passade bra (eller Ă€ndĂ„ inte, dĂ„ jag gav mig ivĂ€g pĂ„ en Österlentripp)! 

FortsĂ€ttning i nĂ€sta inlĂ€gg
 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: