Känslor som dyker upp då och då...

Jag har märkt att efter min sjukdom så går mina känslor upp och ner. Mycket beroende på att jag blir mycket tröttare, och sen att jag får mina minnesbilder från året som gått! 
(null)
Sedan har jag mina osynliga "besvär" som inte syns, som på jobbet under skrivbordet! Har upptäckt att det blir värst på eftermiddagen, då jag får tydligare symtom från fötterna, och det tär på mig, då jag sitter så mycket stilla! Men min uppgift är att skriva diktat! 😤😏

Det går inte att förklara dessa symtom skriftligen, då det är massor av olika symtom i fötterna, men som sagt, de syns inte men de tär på mig! Det har faktiskt blivit rätt intensivt sista veckorna! 
(null)
Ingen som ser, ingen som märker förutom jag själv!😤😢😣

Igår så var jag nog extra känslig, då jag sover dåligt och oroligt, för jag var mycket gråtmild när jag gick hem och bara längtade efter en kram och någon som brydde sig kärleksfullt och frågade innerligt hur min dag hade varit och hur jag mådde! 😌
(null)
Varit singel i tio år, vilket har känts okey (mestadels) men känner mer och mer behov av att ha någon som bryr sig om mig som person, och som ömmar för mig! 🥰

Men när man bär med sig ett sjukdomsbagage (detta är inte någon självömkan som säkert någon negativ person tänker), så tar krafterna på ens innersta, och man behöver ha hjälp med kraft från någon annan! Då blir det extra tungt när man är ensam (singel till livets slut, eller?)! 

Ja, jag har några nära vänner men det är inte samma sak som när man har en kärlekspartner som finns till för en! 🥰
Förlåt mina bästa nära vänner, men ni förstår säkert! För ni kan inte finnas till för mig varje dag om jag skulle behöva! 

Igår när jag kom hem, så var jag oerhört gråtmild! Ville bara ha en stor kram!! 🤗
 Såg vara kärleksfulla partners överallt! De cyklade nedanför min balkong! En influenser blev härligt grattad av sin blivande man på sin födelse! En kändis går runt i ett lyckorus och säger att kärleken finns där någonstans! 😏

Vad gjorde jag? 
Jag krävde gråten och gav mig iväg till träningen! 
(null)
För den här gången så gick det över, och jag är så tacksam för att jag kan träna och få ut mina känslor! 

💕💕💕




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: