Blir så less..

Dagarna i ända med munskydd och visir (klarar mig från visir för det mesta) och sedan sitter jag och ser min favoritserie, Grey’s anatomy och där är det bara Covid och människor dör, favoritpersoner, och allt blir ännu mer skrämmande! 
(null)
Visst, innerst inne vet jag, att annars hade det troligen inte blivit någon ny säsong! Troligen uppehåll! Men allt blir ännu mer inpå, jag som en enkel sekreterare som inte är så nära inpå skiten trots allt, men att både ha det på jobbet och även hemma i tv-soffan! 
Ikväll rann tårarna när en härlig karaktär hade dött och en minnesstund skedde. Hur man såg hur denna pandemi gjorde med hårt slitande människor. Hur det tärde på en familj! 
Tänk då, att detta är "bara" en serie! 
Tänk då hur är verkligheten? 
Blir så less på livet just nu! 
Hur länge ska människorna orka? 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: