Älskar oförutsett och spontant!

Idag var planen att jag var TVUNGEN att träna, då jag inte hade gjort något på två dagar. Men däremot så tränade jag tre dagar på raken i helgen. 
(null)
Men när bästa vännen hör av sig och är i Kalmar och vill träffa mig, så vad väljer jag?? 
Givetvis vännen! 🥰 Jag hade haft en lite låg dag, så detta var perfekt avslut på dagen! 
(null)
Ingen sushi idag utan mäktig pizza! 😬
Så nu är vi två svullna valrossar typ... 🤭
Men det var mycket trevligt att ha en tv-kompis, för ovanlighetens skull! Vi kollade på vår gemensamma serie McLeods döttrar. Så idag kunde vi kommentera dagens avsnitt verbalt istället för via messenger.. 😃
(null)
Efter många veckor liggandes så blev äntligen min router inkopplad! Tänk så enkelt det var för Carina, medan jag har våndats inför detta. Ville försöka själv men hade alltid något skäl till att skjuta upp det! Får nästan panik när det gäller sånt här, och ibland saknar jag en partner, men det funkade ju med bästa vännen! 🥰
(null)
Igår hade jag en bra dag, plockade in favoritblomman syren, som tyvärr inte står särskilt länge men de luktar gott! 
(null)
Det blev lite vin och ost, dels för att jag mådde bra (ja inte i fötterna), dels att det var vinets dag (enligt radion)! 🍷🧀
(null)
Lyxade till det med en bit tryffelost. Har aldrig smakat det innan, jo tryffelpastan på Pinchos i lördags och det var gott!  

Nu är det dags att "rulla" till sängs! 🤣 Det magonda har släppt och just nu vill jag inte se mat på några dagar! 🙈

Natti natti, bara två dagar kvar till helg! 👍🏻
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: