En bra helg....

Söndagkväll och helgen lider mot sitt slut... 😢
Nu är det dessutom fem arbetsdagar utan någon extra skön ledig dag! 😤
Men har haft en bra helg, med ledig fredag också! 🤩
(null)
Det var dags att ta tag i utväxten, och jag fick en mycket trevlig och duktig tjej, Tindra, på frisörskolan där jag går två gånger i halvåret. Det tar en förmiddag men det är så mycket billigare. Jag gav under 600:-! 
(null)
Jag vill ha mitt blonda hår med kall silvrig ton, och jag blev nöjd!
(null)
Köpte med mig hem sushi som jag älskar! 
(null)
Blir alltid så glad för mina fina blomurnor utanför huset, så länge rådjuren låter bli dem. 🤔
(null)
Trots nyfrissad, så tränade jag. Hade bara tränat i måndags, så det var verkligen dags! Körde cross som uppvärmning och ett varv Milon = min standardträning nu för tiden! Det blev ingen fredagslyx till käk därefter! 🤣😂
(null)
Lördag - dejt med syrran på Pinchos! 
Jag gav henne ett restaurangbesök i födelsepresent i februari, så nu var det på tiden. Vi gillar Pinchos båda två! Hon äter som en mus och jag äter upp resten... 🤣😂
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Finns mycket gott och man sitter och äter lite där och här. 
(null)
Himmelsk dessert! 🤩
(null)
Avslutade med rejäla lattes! 
Det var trevliga timmar med lillasyster och vi kunde prata ostört om allt! 🥰

På kvällen körde jag en timmes cross, och som vanligt så gjorde det djävulskt ont i fötterna den sista kvarten. 😤 Men vet att smärtan försvinner efter en stund, men jag blir så trött på detta!! 
Men det kunde vara värre! 🤷🏼‍♀️

På lördagkvällen var det Eurovision och jag tappar nog mer och mer intresset för denna. Många timmar och drygt och sedan vinner ju aldrig rätt låt heller.. 😂
Tack vare Eurovision så var jag lite seg på söndagen, för jag märker att jag går till sängs betydligt tidigare än vad jag gjorde innan sjukdomen. Eller är det åldern? 😳
Jag läste mest min bok på söndagen (ska göra ett inlägg om några lästa böcker senare), men jag hade bestämt mig för träning, så det blev ett besök på kvällen med cross och Milon. 💪🏻 Det känns alltid så skönt att vara där, trots smärtande fötter ibland! Visst är jag nöjd när det blir hemmaträning men det är ju inte lika intensivt. 
(null)
Var nöjd med helgen, mycket träning, socialt umgänge och bokläsning! 
Nu väntade fem arbetsdagar, vilket var med delad glädje! 😬 Men det går fort, och snart är helgen här igen...



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: