Svisch - vad hände?

Söndagkväll! IGEN! 
Vad hände? 
(null)
Ska väl inte klaga, för jag har fått en del gjort samt varit social. Men söndagar ger mig lätt ångest, hela fem dagar framför mig med tider att passa, och kvällar som går fort! 
(null)
Har tränat tre dagar på raken, skulle blivit fyra men har inte varit utanför dörren idag, jo balkongdörren 😂😂
Idag skulle jag ha kört cardio men har städat idag, så någon slags träning har det blivit i alla fall! 😃 Märker att jag har dåligt flås, när jag låter som om jag har joggat i trappan! Men har endast storstädat! 😳
(null)
Igår åkte jag och yngste sonen till mormor med smörgåstårta! Överraskade henne och hon blev glad för maten! 
(null)
Idag fick jag besök av yngste sonen (kom lagom till golven hade blivit torra) och han hade med sig mat! Kebabtallrik från Lindsdals pizzeria. MASSOR AV MAT!! Så skulle verkligen behövt träna ikväll, men lyssnar på kroppen istället, då jag är trött (förvisso inte så konstigt kanske, då det blev tre avsnitt av Maria Wern i natt)! 

När vi satt där och åt, så blev jag lite låg! Fick en minnesflash från i somras, då jag hade bett om en kebabtallrik för jag kunde inte hantera kniv och gaffel! 😢😢
Trodde väl att jag skulle kunna äta med en gaffel, men ack så fel jag hade! 😢😢
Som min son sa idag: "Det blev inte mycket ätit av den kebabtallriken".
Nej, verkligen inte! Bortkastad mat som fick slängas i soppåsen! 😢😢
Så lite ledsen blev jag idag när jag kom ihåg detta! 
Men mycket tacksam 🙏🏻 idag, när det gick lekande lätt att äta upp hela kebabtallriken! Det är något som man inte tänkte på tidigare, hur enkelt det är att äta med en gaffel i vanliga fall! 🤔 När man har fungerande händer! 
Många tycker nog att jag är som vanligt igen, både kroppsmässigt och psykiskt, men det är jag verkligen inte! Tänker mycket! 😏

Nähä, nu ska det diskas och om en timme börjar Robinsonfinalen! Håller på Dennis i första hand! 
Sedan ska andra boken nu i helgen läsas ut! 📚

Kram och natti när ni väl hamnar där! 
💕💕
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: