Gör allt för att inte…

Snart får jag skämmas! Jag gör allt för att hitta anledningar att inte träna, inte ens hemmaträning! 🙈🙈
(null)
I söndags "skyllde" jag på att jag var sliten efter trippen till Göteborg!
I måndags tog jag förvisso nästan en timmes promenad på kvällen, då jag inte stod ut att vara hemma (hade inneboende)!
I tisdags ville jag njuta av egentid!
I onsdags??? Jo, kom på att jag hade 1 kg kycklingben som skulle tillagas, så då blev det en ursäkt! 
I torsdags, ja dels de gamla obesvarade remisserna från 2016 (som tydligen var väldigt roliga) och dels att jag behövde planera inför resterande dagarna samt komma i säng i tid! 
Och ja, klockan 21.30 låg jag redo för att blunda och nynna mig till sömns med bra musik lite lågt! 
Igår, fredag tog jag helg vid lunch, då jag skulle till Nybro och följa med mamma på ett läkarbesök! Åt lunch med ene sonen och sedan hemåt vid fyratiden och hade hela kvällen till att träna! 💪🏻💪🏻
Men vad gjorde jag??
Jo, började rensa i mitt källarförråd, vilket är verkligen BEHÖVLIGT!!! Och nu hade jag motivationen! 👍🏻 Då gäller det att passa på! 

MEN ALLTSÅ??
Vart har min träningslust tagit vägen? 
Det är över två veckor sedan jag var på Malkars, och innan dess var det inte alls någon intensiv regelbunden träning! 
Så jag kan nog säga, att jag har varit lat i en månad! 🙈🙈
Men jag har ju varit lite olustig kroppsmässigt och varit på lite behandlingar och lyssnat på kroppen! 
Det farliga nu för mig, är att detta kan bli en vana för mig!!!! 
😤😤😤
(null)
Tänk att det är så "lätt" att bli slapp! 😳

Idag lördag, så tvättar jag sedan åtta i morse, sedan måste bilen tömmas på bråte från källaren, sedan blir det nack- och ryggmassage i eftermiddag och jag måste handla lite (har ju mycket i mina skåp men det behöver ibland kompletteras) och sedan har jag två böcker som vill läsas samt att jag MÅSTE dammsuga och toalettstädning, för imorgon ska jag i väg! 
Träning ikväll då?? 🤔
Hmm, ja vi får se… 
Ibland är det tur att jag är singel, 😂😂 för hur skulle jag hinna med en partner?? 😳

Men jag måste ta mig i kragen och leta reda på träningsmotivationen!!!!
😤😤😤😤

Ja, ja, ska inte stressa upp mig över detta, och nu väntar tvättstugan igen! Motivationen kommer väl…. 

Ha en bra dag! 
☺️☺️☺️


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: